20 Julai 2011

menonjol?

huh!!!...

Apa yang aku perbuat adalah untuk menonjol???? aku nak TONJOL pada siapa???....
siapa yang nak menonton dan "observe" apa yang aku lakukan??? who the hell am i for ppl to pay attention for?......i am nobody even not somebody!!!! setiap perkara yang aku lakukan atas muka bumi ini adalah kerana aku perlu lakukan....bukan aku lakukan kerana nak dptkan perhatian oleh sesiapa....

bukan ke selama ni tak pernah ada orang beri perhatian pun terhadap apa yang aku perbuat....malahan di siniskan dan di malukan...dan aku hanya pendamkan dalam hati segala kesakitan yang aku lalui dengan mencorakkan senyuman di wajah untuk menggembirakan makhluk sekeliling....seolah olah tiada apa yang berlaku...seolah olah aku ni tidak memiliki segumpal darah yang di namakan hati....adakah itu "perhatian" yang di maksudkan....hahahahahaha cmon la.....im just do it what i think i have to do it.....jgn risau....dgn keadaan aku yang serba kekurangan ni.......aku tak akan mampu menggugat kerharmonian sesiapa....just like i said b4......IM JUST NOBODY.......understand it....its just a simple quote....

adios!!!!

2 ulasan:

  1. tibe2 aku rase bersalah. seriusli. sangat2.

    BalasPadam
  2. HAHAHAHAH!!!...
    dont be .....bukan bermaksudkan pada ko pun....
    orait......^_^

    BalasPadam