13 April 2009

salam perkenalan

assalamualaikum,
pekaba dan harap sihat semua, aku nak ucapkan terima kasih kepada sesapa yang membaca ruangan aku ini. ok ruangan yang aku buat ni bukanla ruangan formaliti atau protokol yang mana, tatabahasa nak kene jaga atau perlu untuk mengikut skema bahasa baku. korang leh guna bahasa yang korang selesa untuk bersembang. tapi jangan la guna bahasa lucah atau kesat. ok, tu je yang aku mintak.

ruangan ni aku ujudkan pasal nak kongsi serba sedikit ilmu yang aku ada, pendek kate sambil aku sembang atau merapu kat dalam ni, aku akan selitkan info, perkara penting dan ilmu yang mana kite leh kongsi. yang mana bagus untuk korang dan korang rase nak guna pakai dalam kehidupan seharian korang, silakan. sebab tu aku namakan ruangan blog aku ni sebagai INFO SEMBANG [sambil sembang sambil berinfo].

dalam ni mungkin aku akan bercerita, bagi maklumat, buat puisi, kata pujangga, petikan, kisah motivasi dan sebagainya. kalau korang rasa bagus bagi tau ok. sesama kite sembang dan diskus orait.

sampai jumpe lagi dalam coretan akan datang.

3 ulasan: